عصر خودرو

حسابرسی نشده اعلام شد؛

انتشار پرتفوی یک ماهه "سیدکو"

عصر بازار- ارزش بازار سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۴ معادل ۶۵ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال افزایش یافت.

انتشار پرتفوی یک ماهه "سیدکو"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا،شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 30 آذر ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در ابتدای آبان ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده سه هزار و 415 میلیارد و 217 میلیون ریال و ارزش بازار چهار هزار و 153 میلیارد و 217 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی این دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل دو میلیارد و 680 میلیون ریال افزایش یافت و به سه هزار و 418 میلیارد و 328 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز معادل 65 میلیارد و 706 میلیون ریال افزایش یافت و به چهار هزار و 218 میلیارد و 923 میلیون ریال رسید .

    گفتنی است "سیدکو" در آذر ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 201 میلیارد و 658 میلیون به مبلغ 202 میلیارد و 308 میلیون واگذار کرد و از این بابت معادل 650 میلیون ریال سود شناسایی کرد و در همین دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 204 میلیارد و 338 میلیون ریال خریداری کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها