عصر خودرو

ثبت ۱۵ هزار و ۲۸۵ نوبت معامله در بازار فرابورس

عصر بازار- در جریان معاملات روز جاری در فرابورس ایران، ۹۰ میلیون ورقه بهادار در ۱۵ هزار و ۲۸۵ نوبت، مورد معامله قرار گرفت.

ثبت ۱۵ هزار و ۲۸۵ نوبت معامله در بازار فرابورس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات 7 دی‌ماه 1394 بازار فرابورس با خرید و فروش 90 میلیون و 960 هزار ورقه بهادار در 15 هزار و 285  نوبت به ارزش 583 میلیارد و 120میلیون ریال به اتمام رسید.
    بیشترین حجم معاملات سهام در روز جاری به میزان 9 میلیون و 110 هزار سهم متعلق بانک حکمت ایرانیان بود و بیشترین ارزش معاملات را قند شیروان  با رقم 15 میلیارد و 610 میلیون ریال به نام خود ثبت کرد.
    آیفکس در ساعت اولیه معاملات امروز حدود 3 واحد بالا رفت اما مجددا افت کرد و در نهایت با رشد 1.2 واحدی نسبت به روز قبل روی عدد 680 ایستاد و شرکت‌های فولاد هرمزگان، پالایش نفت تهران و ایرانول بیشترین تاثیر مثبت را در این روند داشتند.
    طبق این گزارش، شرکت‌های فولاد هرمزگان، قاسم ایران، تدبیرگران فارس و خوزستان و پگاه فارس بیشترین افزایش قیمت و معادن مس تکنار، روان فن‌آور و کشتیرانی دریای خزر بیشترین افت قیمت سهام را در روز دوشنبه داشتند.
    نماد اسناد خزانه اسلامی امروز با قیمت 945 هزار و 341 ریال بسته شد و نرخ بازده تا سررسید این اسناد در پایان معاملات با افت 0.21 درصدی نسبت به روز گذشته به 25.16 درصد رسید.
    همچنین، با خرید و فروش 5 میلیون و 720 هزار سهم صندوق اعتماد آفرین پارسیان  بیشترین حجم معاملات ETF به این صندوق اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت مربوط به معامله 90 هزار و 780 ورقه اجاره سه ماهه مپنا بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها