عصر خودرو

سخنگوی قوه قضاییه :

جزئیات محکومیت مدیرکل گمرک و ناظر گمرکات استان بوشهر

عصر بازار- سخنگوی قوه قضاییه گفت: بهنام نوروزی فرزند رستم مدیرکل گمرک به جرم اخذ رشوه ۵ سال حکم قطعی حبس و ۱۳ میلیارد و ۱۸۰ میلیون رد مال و معادل همین مبلغ هم جزای نقدی و انفصال دائم محکوم شد.

جزئیات محکومیت مدیرکل گمرک و ناظر گمرکات استان بوشهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مشرق، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه عصر امروز در صد و سی‌ و یکمین نشست خبری خود اظهار کرد یکی از احکامی که در شهریورماه قطعی شده است پرونده تخلفات گمرک بوشهر است.

    وی افزود: در این پورنده بهنام نوروزی فرزند رستم مدیرکل گمرک و ناظر گمرکات استان بوشهر به جرم اخذ رشوه 5 سال حکم قطعی حبس و 13 میلیارد و 180 میلیون رد مال و معادل همین مبلغ هم جزای نقدی و انفصال دائم محکوم شد.

    سخنگوی قوه قضاییه گفت: همچنین امید محمدی به جرم اخذ رشوه محکوم به حبس و 10 میلیارد و 500 میلیون ریال رد مال و همین مبلغ جزای نقدی و 3 سال انفصال موقت و 3 سال حبس قطعی شده است.

    وی ادامه داد: الله‌قلی کمانی کارشناس گمرک به اتهام اخذ رشوه به 2 سال حبس 3 سال انفصال و 7 میلیارد رد مال محکوم شد البته همه این افراد به 74 ضربه شلاق هم محکوم شده اند.

    محسنی اژه‌ای گفت: حمبد جعفری کارشناس گمرک به 2 سال حبس، 3 سال انفصال از خدمت، 74 ضربه شلاق و پرداخت بیش از 5 میلیارد رد مال و همین میزان جزای نقدی محکوم شده است.

    همچنین علمدار کرمیکارشناس گمرک به 2 سال حبس 3 سال انفصال موقت خدمت و پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 50 میلیون رد مال و همین میزان جزای نقدی محکوم شده است.

    وی افزود: سید اسحاق به‌نیاپور به اتهام اخذ رشوه 2 سال حبس 3 سال انفصال و یک میلیارد و 810 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

    معاون اول قوه قضاییه گفت: مهدی رضایی، نوید گودرزی، محسن وردستانی هم از کارمندان گمرک به اتهام پرداخت رشوه محکوم شدند.

    برچسب ها