عصر خودرو

به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر (ص) و امام صادق(ع)

بانک صادرات ایران به زودی از باشگاه مشتریانش رونمایی خواهد کرد

عصر بازار- ​به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام صادق (ع) بانک صادرات ایران از باشگاه مشتریانش در مشهد مقدس رونمایی خواهد کرد.

بانک صادرات ایران به زودی از باشگاه مشتریانش رونمایی خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، این بانک به منظور برقراری ارتباط موثرتر، معرفی و آموزش خدمات و محصولات بانکی و همچنین ترویج فرهنگ استفاده از خدمات نوین بانکی در میان مشتریان و هموطنان نسبت به تاسیس باشگاه مشتریان اقدام نموده است. بر این اساس بانک متبوع به منظور ارج نهادن به شآن و جایگاه مشتریان و تشویق آنها جهت بهره مندی از خدمات متنوع، طرح های ویژه ای همراه با اعطاء جوایز ارزنده را در نظر گرفته است.

    مشتریان و دارندگان حساب های سپهری می توانند به منظور برخورداری از مزایا ویژه و متنوع پیش بینی شده به نشانی وب سایت http://club.bsi.ir  مراجعه و ثبت نام کنند.
    شایان ذکر است این بانک با بیش از ٦ دهه فعالیت، افتتاح ٤٤ میلیون حساب الکترونیکی در سامانه سپهر، صدور حدود ٥٤ میلیون کارت الکترونیکی نقش بسزایی در اشاعه و ترویج خدمات نوین بانکی در جامعه ایفا نموده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها