عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

کسب ۱۸۲۳ میلیارد ریالی ارزش بازار "وبهمن" طی ماه گذشته

عصر بازار- ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری بهمن در پایان دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۴ به مبلغ یک هزار و ۸۲۳ میلیارد و ۷۰۵ میلیون ریال رسید.

کسب ۱۸۲۳ میلیارد ریالی ارزش بازار "وبهمن" طی ماه گذشته
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری بهمن صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 30 آذر ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در ابتدای آذر ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده دو هزار و 282 میلیارد و 369 میلیون ریال و ارزش بازار یک هزار و 903 میلیارد و 818 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی این دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل 25 میلیارد و 907 میلیون ریال کاهش یافت و به دو هزار و 256 میلیارد و 462 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز معادل 80 میلیارد و 113 میلیون ریال کاهش یافت و به یک هزار و 823 میلیارد و 705 میلیون ریال رسید .

    گفتنی است "وبهمن" در آذر ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 47 میلیارد و 425 میلیون و مبلغ 48 میلیارد و 97 میلیون واگذار کرد و از این بابت معادل 672 میلیون ریال سود شناسایی کرد و در همین دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 21 میلیارد و 518 میلیون ریال خریداری کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها