عصر خودرو

سازمان مدیریت صنعتی و شرکت پتروشیمی تفاهم آموزشی امضا کردند

عصر بازار- تفاهمنامه همکاری در زمینه های آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای امروز (سه شنبه) میان سازمان مدیریت صنعتی و شرکت ملی صنایع پتروشیمی به امضا رسید.

سازمان مدیریت صنعتی و شرکت پتروشیمی تفاهم آموزشی امضا کردند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، هدف از امضای این تفاهمنامه، همکاری سازمان مدیریت صنعتی و شرکت ملی صنایع پتروشیمی در زمینه های آموزشی، پژوهشی، تحقیق و مشاوره ای است.
    مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آیین امضای این تفاهمنامه گفت: پیشرفت کشور در گرو تبدیل سرمایه های مردم به سرمایه های دارای ارزش افزوده است.
    رضا نوروز زاده تصریح کرد: سازمان های توسعه ای امکان تبدیل سرمایه های مردم به ارزش افزوده را دارند و باید از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم تا بتوان انتظار داشت مشکلات کشور، بموقع حل شود.
    وی افزود: جایی که بخش خصوصی نمی تواند ورود کند سازمان های توسعه ای ورود می کنند و سرمایه های سرگردان را به سرمایه های ثابت تبدیل می کنند. در این حالت شغل پایدار ایجاد می شود.
    معاون وزیر نفت اضافه کرد: هر میزان که بخش آموزش را تقویت کنیم کارایی مدیران افزایش می یابد و ارزش جامعه نیز با توجه به منابع انسانی بالا می رود.
    مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی نیز در این مراسم گفت: سازمان هایی همچون سازمان ملی صنایع پتروشیمی که به درجه ای از بلوغ می رسند، دیگر آموزش های سنتی در آنها جوابگو نخواهد بود.
    ابوالفضل کیانی بختیاری اضافه کرد: بنابراین درصدد طراحی دوره های آموزشی نوآورانه برآمدیم تا این گونه سازمان ها بتوانند خود را با سطح جهانی تطبیق دهند.
    به گزارش ایرنا، سازمان مدیریت صنعتی یک موسسه پژوهشی و آموزش عالی و مشاور مدیریت در ایران است که زیر پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قرار دارد.
    این نهاد در سطح فراملی نیز به همکاری برای اجرای برنامه های آموزشی دست می زند؛ همانگونه که هفدهم مردادماه هیات مرکز تجارت بین الملل در بازدید از سازمان مدیریت صنعتی پیشنهاد همکاری در زمینه استفاده از بانک های اطلاعاتی این مرکز، طراحی راهبرد توسعه صادرات ایران و آموزش درباره ظرفیت سازی بنگاه های دانش بنیان و بازاریابی را ارایه کرد.

    برچسب ها