عصر خودرو

در راستای اجرای طرح گفتگوی بی واسطه بانک انصار

قائم مقام مدیرعامل با مشتریان و کارکنان بانک گفتگو می کند

عصر بازار- در راستای اجرای طرح گفتگوی بی واسطه، روزچهارشنبه ۹دی ماه آقای یحیی فروتن قائم مقام مدیرعامل بانک انصار با متقاضیانی که قصد طرح مسائل، دیدگاه ها، پیشنهادها و یا انتقادهای خود را دارند، گفتگو می کند.

قائم مقام مدیرعامل با مشتریان و کارکنان بانک گفتگو می کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، آقای فروتن بالاترین مقام در میان مدیران ارشد بانک خواهد بود که در راستای اجرای طرح مذکور، با مشتریان و کارکنان متقاضی گفتگو می کند.

    گفتنی است که درطرح گفتگوی بی واسطه، که از تاریخ چهارشنبه 13/8/1394 با حضور مدیرکل بازاریابی و تبلیغات آغاز شد، مدیران ارشد وجانشینان آنان بر اساس زمانبندی مشخص و از قبل اعلام شده، در مرکز خدمات مشتریان بانک انصار حضور یافته وپاسخگوی سوالات، مستمع دیدگاه ها و دریافت کننده پیشنهادهای مشتریان وکارکنان بانک انصار بوده‌اند.

    براساس این گزارش، از جمله نکات برجسته وقابل اهمیت در اجرای این طرح، استقبال چشمگیر مشتریان وکارکنان در طرح سوالات، ارایه دیدگاه ها وپیشنهاد های سازنده خود بوده و باعث شده است تا این طرح برای دومین سال پی درپی به اجرا درآید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها