عصر خودرو

ادامه رکوردشکنی محصول خوزستانی در بورس کالا؛

حجم معاملات روزانه ذرت از ۱۲ هزار تن عبور کرد

عصر بازار- با معامله ۱۲ هزار و ۳۷۵ تن ذرت خوزستان، رکورد معاملات گواهی سپرده کالایی این محصول در بورس کالای ایران شکسته شد.

حجم معاملات روزانه ذرت از ۱۲ هزار تن عبور کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، 12 هزار و 375 تن ذرت خوزستان، موجودی انبارهای سیلوی دانه طلایی، سیبلی 1و2، بنوت، توسعه کشت ذرت 1، بنوارناظر، آزادی، شاداب دانه جنوب، غرب کرخه، سیبلی 1و2، توسعه کشت شوش، سیدعباس، شهید رجایی، وحدت و عقیلی، در قالب گواهی سپرده کالایی و با ارزش بیش از 77 میلیارد ریال معامله شد. علاوه بر این، 215 تن جودامی همدان، 500 تن ذرت دانه ای دزفول، 75 تن شکرسفید کارخانه قند شیروان و 100 تن روغن خام سویای آرژانتین در تالار محصولات کشاورزی دادوستد شد.

    این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، 1040 تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران به قیمت 165 هزار و 813 ریال معامله شد. این شرکت همچنین، 600 تن مس مفتول را به قیمت 173 هزار و 612 به فروش رساند؛ از دیگر محصولات معامله شده شرکت ملی صنایع مس ایران در این روز می توان به 1500 تن انواع مس کم عیار و 140 تن سولفور مولیبدن گرانبها اشاره کرد.

    علاوه بر این، 240 تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان به قیمت 174 هزار و 162 ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی مورد معامله قرار گرفت.

    شایان ذکر است، در این روز و تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، 2864 تن انواع قیر، 19 هزار و 700 تن وکیوم باتوم، دو هزار تن لوب کات، 450 انواع مواد پلیمری و 314 انواع مواد شیمیایی دادوستد شد.

    براساس این گزارش، در مجموع حدود 42 هزار و 282 تن انواع کالا، با ارزش بیش از 585 میلیارد ریال در تالارهای مختلف بورس کالای ایران به فروش رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو