عصر خودرو

در پی مجمع شرکت بورس صورت گرفت ؛

معرفی اعضای حقیقی هیات مدیره بورس تهران

عصر بازار- شرکت بورس اوراق بهادار تهران اسامی اعضای هیات ‌مدیره جدید این شرکت و نمایندگان آن‌ها را اعلام کرد.

معرفی اعضای حقیقی هیات مدیره بورس تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، به استناد مصوبه مجمع عمومی عادی شرکت بورس اوراق بهادار تهران در تاریخ 24 تیر ماه 97  و جلسه هیات‌ مدیره این شرکت در 18 شهریور ماه 97، اسامی اعضای هیات ‌مدیره جدید این شرکت و نمایندگان آن‌ها و سمت هریک در سامانه کدال اعلام شد.

    بر اساس این اطلاعیه، ترکیب جدید اعضای حقیقی هیات مدیره بورس تهران شامل محمد ابراهیم محمد پورزرندی به نمایندگی از  شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران و محمود رضا خواجه نصیری به نمایندگی از شرکت کارگزاری خبرگان سهام به عنوان رییس هیات مدیره و نائب رییس هیات مدیره بورس تهران است.

    به این ترتیب علی اکبر امین تفرشی به نمایندگی از شرکت ارزش آفرینان پاسارگاد، عباس نعیمی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی، محمد بحرالعلوم به نمایندگی از شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران، وحید رجبیان به نمایندگی از کارگزاری صبا تأمین و خانم سولماز وزیر زاده به نمایندگی از شرکت بانک آینده به عنوان اعضای حقیقی هیات مدیره بورس تهران معرفی شدند.

    هیات مدیره بورس تهران باید در نخستین جلسه رسمی خود در این ماه نسبت به ادامه همکاری با حسن قالیباف اصل به عنوان مدیر عامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران و یا انتخاب سکانداری جدید برای مدت دو سال تصمیم‌گیری کنند.

    برچسب ها