عصر خودرو

مدیرعامل شرکت مترو تهران وحومه مطرح کرد :

مهلت انتشار ۱۳۰۰ میلیارد اوراق مشارکت مترو تا پایان شهریور

عصر بازار- مدیرعامل شرکت مترو تهران وحومه با بیان اینکه برای انتشار ۱۳۰۰ میلیارد اوراق مشارکت مترو تا پایان شهریور مهلت داریم، گفت: هنوز بانک عامل پیدا نکرده ایم

مهلت انتشار ۱۳۰۰ میلیارد اوراق مشارکت مترو تا پایان شهریور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، علی امام ، در خصوص بازگشایی خط 6 مترو گفت: قرار بود 10 کیلومتر از بخش جنوبی خط 6 در آبان ماه افتتاح شود؛ اما هنوز منابع تأمین نشده است و این روزها به جد پیگیر این موضوع هستیم.

    مدیرعامل شرکت مترو تهران وحومه با بیان اینکه در سال گذشته مجوز انتشار 2 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت را داشتیم، گفت: 700 میلیارد تومان از این اوراق یکم شهریور ماه به یکی از شرکت‌های تأمین سرمایه فروخته شد.

    امام افزود: اما هنوز برای انتشار 1300 میلیارد تومان از این اوراق مشارکت بانک عاملی مشخص نشده است. محمدعلی افشانی شهردار تهران جلساتی را با رؤسای شش بانک داشته  و از آنها خواسته است تا عاملیت این کار را قبول کنند.

    وی یادآور شد: موافقت‌ بانک‌ها را جلب کرده‌ایم اما فقط تا 31 شهریور ماه مهلت داریم تا از این 1300 میلیارد تومان اوراق مشارکت سال 96 استفاده کنیم و اگر تا پایان ماه از آن استفاده نکنیم باطل می‌شود.

    مدیرعامل شرکت مترو تهران وحومه در پاسخ به این پرسش که احتمال دارد بانک عاملی پیدا نشود گفت: رایزنی‌های لازم صورت گرفته است اما بعد از پیدا شدن بانک عامل مراحل اداری پیچیده‌ای وجود دارد و البته فروش اوراق مشارکت هم باید تا 31 شهریور ماه انجام شود.

    برچسب ها