عصر خودرو

پورابراهیمی داورانی:

ایجاد شفافیت در بازار ارز با تاسیس بورس ارز

عصر بازار- عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای پول و اعتبار با تاکید بر لزوم اعمال مدیریت صحیح و حمایت بانک مرکزی از تاسیس بورس ارز گفت: تاسیس بورس ارز، باعث ایجاد شفافیت در بازار غیرشفاف ارزی می شود.

ایجاد شفافیت در بازار ارز با تاسیس بورس ارز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی داورانی درباره تاسی بورس ارز در کشور گفت: تشکیل بورس ارز باعث ایجاد شفافیت در بازار غیرشفاف ارزی می شود.
    نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید توجه داشت در سال های گذشته با وجود اعمال تحریم از سوی دشمنان،حجم مبادلات ارزی در کشور متوقف نشده و سیستم غیررسمی مبادلات ارزی همواره وجود داشته است.

    حذف محدودیت های ارزی در آینده در بهبود شرایط اقتصادی کشور موثر است

    پورابراهیمی داورانی افزود: باید پذیرفت در بسیاری از مواقع قیمت ارز بصورت روزانه در بازار غیررسمی و غیرشفاف  تعیین می شود.
    وی با تاکید بر لزوم اعمال مدیریت صحیح و حمایت بانک مرکزی از تاسیس بورس ارز گفت: حذف محدودیت های ارزی در آینده در بهبود شرایط اقتصادی کشور موثر است بنابراین شرایط برای تاسیس بوری ارز با رفعع محدودیت ها بیشتر فراهم خواهد شد.
    عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای پول و اعتبار یادآور شد: شورای بورس، تاسیس بورس ارز را تایید کرده البته این کار باید براساس قانون و رعایت الزامات باشد و رعایت تمامی جوانب اقتصادی برای جلوگیری از رانت نباید فراموش شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها