عصر خودرو

کوتاه از کدال؛

از شفاف سازی "حفاری" تا عملکرد "پتایر"

عصر بازار- "حفاری" شفاف سازی کرده است که موفق به انجام مذاکره برای عملیات حفاری در کشورهای منطقه شده که بدلیل مشخص نبودن ابعاد کار و قرارداد، هنوز آثار آن بر روی صورت های مالی شرکت بررسی نشده است.

از شفاف سازی "حفاری" تا عملکرد "پتایر"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، همچنین شرکت حفاری شمال برنده مناقصه حفاری 5 حلقه چاه توصیفی در میدان نفتی آزادگان  جنوبی شده است که پس از مذاکرات نهایی و مشخص شدن ابعاد کار، آثار آن بر صورت های مالی شرکت بررسی خواهد شد.

    "خنصیر" اما گزارش متعادلی ارایه کرده است. این شرکت 177 ریال سود برای هر سهم سال مالی جاری پیش بینی کرده و با شناسایی مبلغ 137 ریال سود برای هر سهم 77 درصد آن را 6 ماهه پوشش داده است.

    "پتایر" در گزارش 6 ماهه مبلغ 302 ریال زیان برای هر سهم شناسایی کرده است. این شرکت اعلام کرده با توجه به اینکه 88 روز از سال 94 سرمایه شرکت 143 میلیارد و 234 میلیون ریال بوده و 98 روز تا پایان شش ماهه اول سرمایه شرکت 286 میلیارد و 469 میلیون ریال بوده لذا بر طبق استاندارهای حسابرسی متوسط سرمایه جهت محاسبه زیان هر سهم در صورتهای مالی حسابرسی شده در نظر گرفته شده است حال آنکه در فرم فوق بر طبق قوانین بورسی بایستی آخرین سرمایه ثبت شده در تاریخ مجمع لحاظ شود که باعث ایجاد تفاوت بین زیان هر سهم در گزارش حسابرس و فرم فوق شده است.

    "وامید" پیش بینی سود هر سهم سال مالی 95 را 351 ریال اعلام کرد که نسبت به پیش بینی سال جاری 26 درصد کاهش داشته است. پیش بینی سود شرکت برای سال جاری 472 ریال است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها