عصر خودرو

معاون سازمان برنامه و بودجه خبر داد:

اعتبارات استانی به ۶۰ درصد می‌رسد

عصر بازار- معاون سازمان برنامه و بودجه با اشاره به افزایش سالانه اعتبارات استان ها یادآور شد: براساس قانون تا پایان برنامه ششم اعتبارات استانی به ۶۰ درصد خواهد رسید که نشان دهنده نقش مهم استان‌ها است.

اعتبارات استانی به ۶۰ درصد می‌رسد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا،  قاسم رمضانپور در اولین نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی سازمان برنامه و بودجه کشور که تحت عنوان «افزایش بهره وری در شرایط پیش روی کشور با تمرکز بر بودجه سال 98» در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان برگزار شد، خواستار پررنگ‌تر شدن نقش استان ها در برنامه ریزی کشور شده و اظهار کرد: مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها با نمایندگان مجلس شورای اسلامی هماهنگی و تعامل بیشتری داشته باشند، زیرا نمایندگان ارتباط زیادی با عموم مردم دارند.

    وی با بیان اینکه اعتبارات استانی، ملی – استانی و ملی توزیع می شود، افزود: فلسفه اعتبارات ملی – استانی این است که موافقت نامه ها در استان مبادله و تخصیص در مرکز صورت می گیرد.

    معاون سازمان برنامه و بودجه با اشاره به افزایش سالانه اعتبارات استان ها، یادآور شد: براساس قانون تا پایان برنامه ششم اعتبارات استانی به 60 درصد خواهد رسید که نشان دهنده نقش مهم استان هاست.

    رمضانپور با بیان اینکه پروژه های ملی براساس شاخصه هایی به استان ها واگذار می شود، خاطرنشان کرد: رویکرد ریاست سازمان برنامه و بودجه مبنی بر واگذاری پروژه ها به استان هاست. این پروژه ها شامل احداث بیمارستان های زیر 220 تختخوابی، ایجاد فضاهای ورزشی با اولویت مناطق کمتر برخوردار و تامین فضاهای آموزشی و کمک آموزشی است.

    برچسب ها