عصر خودرو

رئیس کمیسیون اقتصادی فرودگاه‌های‌ افغانستان خواستار شد؛

‌گسترش همکاری‌های افغانستان با‌ ایران در حوزه فرودگاهی

عصر بازار- رئیس کمیسیون توسعه اقتصادی فرودگاه‌های افغانستان در بازدید از بخش‌های مختلف فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: امیدواریم بتوانیم از تجارب جمهوری اسلامی ایران در حوزه فرودگاهی استفاده کنیم و همکاری‌ها را در این حوزه افزایش دهیم.

‌گسترش همکاری‌های افغانستان با‌ ایران در حوزه فرودگاهی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، «داود سلطان زوی»، رئیس کمیسیون توسعه اقتصادی فرودگاه‌های افغانستان و مشاور رئیس جمهور این کشور، امروز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، با اعضای هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

    رئیس کمیسیون توسعه اقتصادی فرودگاه‌های‌ افغانستان ضمن اظهار خرسندی از این بازدید، از مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای بازدید از فرودگاه های افغانستان به ویژه فرودگاه کابل دعوت به عمل آورد.

    داود سلطان زوی گفت‌: امیدواریم بتوانیم از تجارب جمهوری اسلامی ایران در حوزه فرودگاهی استفاده کنیم و همکاری‌ها در این حوزه را افزایش دهیم.

    در‌این جلسه، حسین تاجیک، ‌‌معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به تشریح چگونگی طراحی و ساخت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و بخش‌های مختلف آن از جمله منطقه آزاد تجاری و اقتصادی پرداخت.

    در ادامه جلسه، علی عسگری، عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، ضمن تشریح روند فعالیت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بر افزایش همکاری‌ها با کشور افغانستان برای انتقال تجارب مهندسی در صنعت فرودگاهی تاکید کرد.

    بنابراین گزارش داود سلطان زوی که به دعوت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و وِیژه اقتصادی به ایران سفر کرده است، در این مراسم از انبار هوشمند بار، نحوه انتقال بار از هواپیما به انبار توسط ربات‌های هوشمند، ترمینال CIP و ترمینال گالری سلام، بازدید کرد.

    برچسب ها