عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

کسب ۱۲ میلیون ریال سود واگذاریهای "سفارس" طی یک ماه

عصر بازار- شرکت سیمان فارس و خوزستان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۹۴ تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۲ میلیون و مبلغ ۲۸ میلیون واگذار کرد و از این بابت معادل ۱۶ میلیون ریال سود کسب کرد.

کسب ۱۲ میلیون ریال سود واگذاریهای "سفارس" طی یک ماه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا،شرکت سیمان فارس و خوزستان صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 30 آبان ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در ابتدای آبان ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده چهار هزار و 293 میلیارد و یک میلیون ریال و ارزش بازار 8 هزار و 412 میلیارد و 543 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی این دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل 12 میلیون ریال کاهش یافت و به چهار هزار و 292 میلیارد و 989 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز معادل 300 میلیارد و 388 میلیون ریال کاهش یافت و به 8 هزار و 112 میلیارد و 155 میلیون ریال رسید .

    گفتنی است "سفارس" در مهر ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 12 میلیون و مبلغ 28 میلیون واگذار کرد و از این بابت معادل 16 میلیون ریال سود شناسایی کرد. و در همین دوره سهام هیچ شرکت بورسی را خریداری نکرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها