عصر خودرو

عملکرد بسیار خوب "شپلی" در مردادماه

عصر بازار- شرکت پلی اکریل ایران در ۸ ماهه نخست سال مالی منتهی به مرداد ماه حدود ۹۹۶ میلیارد ریال فروش محقق کرد که نسبت به ۱۷۸ میلیارد ریال مدت مشابه سال گذشته ۵.۵ برابر شده است.

عملکرد بسیار خوب "شپلی" در مردادماه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، درحالیکه شپلی طی دو سال گذشته مشکل جدی تولید و فروش داشت، در شرایط فعلی وضعیت شرکت رو به بهبود است و آثار آن را در گزارشات ماهانه می شود مشاهده کرد.
    بیشترین سهم از سبد فروش شپلی در 8 ماهه نخست سال به الیاف و نوار پلی استر اختصاص دارد که در این برهه زمانی با فروش 7،759 تن به  463 میلیارد ریال درامد از بابت این محصول رسیده است.
    میانگین نرخ فروش 8 ماهه نخست سال الیاف و پلی استر 59،700 ریال به ازای هر کیلوگرم بوده است این در حالی است که نرخ فروش مرداد ماه 68،025 ریال به ازای هر کیلوگرم بوده است که 14 درصد بالاتر از میانگین نرخ فروش 8 ماهه می باشد.
    شرکت در 8 ماهه نخست سال مالی جاری حدود 4،160 تن نخ پلی استر  و با میانگین نرخ 64،131 ریال به ازای هر کیلوگرم فروخته است که از بابت این محصول به درامد 266 میلیارد ریالی رسیده است نکته اینکه نرخ فروش نخ پلی استر در مرداد ماه با افزایش 10 درصدی نسبت به میانگین 8 ماهه نخست سال همراه بوده است.
    شپلی در 8 ماهه نخست سال مالی  جاری 996 میلیارد ریال فروش داشته است این در حالی است که شرکت تنها در مرداد ماه بیش از 264 میلیارد ریال محصول فروخته است که  حاکی از عملکرد بسیار خوب شرکت در مرداد ماه است.

    برچسب ها