عصر خودرو

اداره نظارت بر ناشران اعلام کرد

دلیل توقف طولانی ۲ نماد معاملاتی در فرابورس

عصر بازار- اداره نظارت بر ناشران فرابورسی وضعیت نمادهای متوقف بیش از ۷ روز این بازار را اعلام کرد.

دلیل توقف طولانی ۲ نماد معاملاتی در فرابورس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس ، اطلاعات دریافتی از اداره نظارت بر ناشران فرابورسی نشان می دهد، در این بازار هم اکنون تنها دو نماد معاملاتی بانک ایران زمین و پخش البرز با توقف طولانی مدت مواجه شده‌اند.

    بر اساس این گزارش نماد معاملاتی بانک ایران زمین از 28 اردیبهشت ماه امسال به دلیل آنچه که به عنوان تغییر با اهمیت اطلاعات واقعی سود هر سهم سال مالی 93 نسبت به پیش بینی و تعدیل با اهمیت پیش بینی سال مالی 94 نسبت به عملکرد واقعی 93 از سوی ناظر بازار سهام فرابورس عنوان شده تا به امروز متوقف مانده است.

    فرابورس اعلام کرده که مواردی همچون دلایل تغییر اطلاعات واقعی سال مالی 93 نسبت به پیش بینی، اولین پیش بینی سال مالی 94 حسابرسی شده ، اطلاعات و صورتهای مالی سال مالی 93 حسابرسی شده ، اطلاعات و صورتهای مالی 3 ماهه منتهی به تاریخ 31/03/94، اطلاعات و صورت های مالی 6 ماهه منتهی به تاریخ 31/06/94 و اطلاعات و صورت های مالی 6 ماهه حسابرسی شده منتهی به تاریخ 31/06/94 را به عنوان پیش شرط بازگشایی نماد معاملاتی "و زمین" از مدیران آن درخواست کرده، اما علیرغم پیگیری های مکرر تاکنون به این بازار ارسال نشده است.

    "پخش" دیگر نماد معاملاتی متوقف بازار فرابورس است که از 19 آذر ماه امسال در آستانه برگزاری مجمع عمومی فوق العاده سهامداران با موضوع افزایش سرمایه از سوی ناظر بازار تا به امروز متوقف شده است.

    فرابورس ارائه پیش بینی بودجه با اعمال سرمایه جدید را به عنوان شرط بازگشایی نماد معاملاتی شرکت پخش البرز در این بازار اعلام کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها