عصر خودرو

عرضه بیش از ۲۳۹ هزار تن انواع کالا در بازارهای فیزیکی و فرعی

عصر بازار: روز چهارشنبه ۲۴ تیرماه در حالی افزون بر ۲۳۹ هزار تن انواع کالا در بازارهای فیزیکی و فرعی بورس کالای ایران عرضه می شود که در صورت تقاضا بیش از ۷۸ هزار تن دیگر بر این میزان، افزوده خواهد شد.

عرضه بیش از ۲۳۹ هزار تن انواع کالا در بازارهای فیزیکی و فرعی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی و در بخش صادراتی 100 هزار تن سنگ آهن دانه بندی معادن گل گهر 2 و 4 بر روی تابلوی عرضه می رود. در تالار داخلی نیز علاوه بر عرضه 120 کیلوگرم شمش طلای معدن موته ، یکهزار تن شمش هزار پوندی 99.7 شرکت هرمزآل با افزایش عرضه یکهزار تن به همراه 1500 تن انواع شمش آلیاژ و بیلت آلومینیومی شرکت ایرالکو عرضه می شود.
    بر اساس این گزارش، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در این روز در بخش صادراتی شاهد عرضه 100 تن عایق رطوبتی BOF شرکت پاسارگاد عایق پارس و 12 هزار و 300 تن انواع قیر شرکت های پالایش و شمالغرب آرکا، جلیس، توسعه تجارت طلای سیاه و فومن شیمی گستراست که در صورت تقاضا 22 هزار و 550 تن دیگر بر این مقدار افزوده می شود. در این تالار همچنین بالغ بر 83 هزار تن انواع مواد شیمایی ، قیر و گاز آرگون بر روی تابلوی عرضه می رود.
    گفتنی است، کارگزاران بورس کالای ایران در روز چهارشنبه و در تالار محصولات کشاورزی در صورت تقاضا بیش از 72 هزار تن انواع ذرت، گندم دوروم و شکر سفید داخلی را به همراه انواع برنج وارداتی از کشورهای آرژانتین، اوروگوئه ، هند و تایلند عرضه می کنند.

    بر اساس این گزارش،  تالار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه 8 هزار و 200 عدد بشکه و 695 تن ضایعات فلزی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران می باشد.

    برچسب ها