عصر خودرو

مدیر دارایی و سرمایه گذاری تامین سرمایه تمدن مطرح کرد:

کسب بازدهی بالای ۵۰ درصد از طریق صندوق­ های مشترک سرمایه­ گذاری در سهام در سه ماه اخیر

عصر بازار- با توجه به تخصصی بودن بازار سرمایه لازمه موفقیت در آن داشتن مهارت­های لازم و زمان کافی است درهمین راستا یکی از راه کارهای مناسب برای سرمایه گذاری در بازار سهام استفاده از صندوق های مشترک سرمایه گذاری در سهام است به این ترتیب که این صندوق ها با بهره مندی از نیروهای متخصص و تحلیلگران حوزه سرمایه گذاری خدمات سرمایه گذاری را با کمترین هزینه در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهند.

کسب بازدهی بالای ۵۰ درصد از طریق صندوق­ های مشترک سرمایه­ گذاری در سهام در سه ماه اخیر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، احمد کوچکی مدیر دارایی و سرمایه گذاری تامین سرمایه تمدن با بیان اینکه بازار بورس و سهام همواره به عنوان یکی از فرصت­های سرمایه­گذاری مورد توجه اقشار مختلف بوده است ،گفت: اگرچه بازار سهام با وجود شرکت­های متنوع با حیطه­های فعالیت گوناگون می­تواند فرصت مناسبی برای سرمایه­گذاری بلندمدت باشد،  اما با توجه به تخصصی بودن این بازار، لازمه موفقیت در آن داشتن مهارت های لازم و زمان کافی است.

    وی افزود:  به طور حتم دستیابی به این مهارت­ ها و داشتن زمان کافی برای این موضوع برای همه میسر نیست؛ به همین دلیل راه­کارهای سرمایه­گذاری غیرمستقیم مناسبی توسط نهادهای مالی ایجاد شده است که از جمله کاراترین این راه کارها سرمایه­گذاری در بازار سهام از طریق صندوق­های مشترک سرمایه­گذاری در سهام است. این صندوق­ ها با  بهره مندی از نیروهای متخصص و تحلیلگران حوزه سرمایه گذاری خدمات سرمایه­گذاری را با کمترین هزینه در اختیار سرمایه­گذاران قرار می­دهند.

    به گفته وی  مکانیزم کلی این صندوق­ها به این صورت است که این صندوق­ها با کسب مجوزهای لازم از سازمان بورس و اوراق بهادار با جذب سرمایه از مردم و تجمیع آن­ها در صندوق در بازار سرمایه سرمایه­گذاری می­کنند و به این ترتیب افراد مختلف می­توانند به بازار سرمایه بدون صرف هزینه­های قابل توجه دسترسی داشته باشند.

    مدیر دارایی و سرمایه گذاری تامین سرمایه تمدن  تصریح کرد: تامین سرمایه تمدن با داشتن بیشترین حجم دارایی تحت مدیریت در بین شرکت­های فعال در بازار سرمایه توانسته است راه­کارهای مناسبی نیز جهت سرمایه­گذاری در سهام به اقشار مختلف مردم ارائه کند .

    وی با بیان اینکه صندوق ثروت­آفرین تمدن به عنوان یکی از صندوق­های تحت مدیریت این شرکت امکان سرمایه گذاری افراد مختلف را در بازار سهام فراهم می­آورد گفت:  در حال حاضر این صندوق سومین صندوق بزرگ در سهام کشور محسوب شده که در زمینه بازدهی توانسته است کارنامه مناسبی از خود به جای گذارد به این ترتیب که  این صندوق در بازه­های یک ماهه و سه ماهه اخیر به ترتیب موفق به کسب بازدهی 30 و 56 درصد شده و از این حیث جزو صندوق­های برتر در این حوزه محسوب می­شود.

    مدیر دارایی و سرمایه گذاری تامین سرمایه تمدن با اشاره به راه­اندازی سامانه IbShop توسط این مجموعه به منظور تسهیل در فرایند سرمایه­گذاری در حیطه بازار سرمایه خاطرنشان کرد:این سامانه با ایجاد زیرساخت امن و مطمئن این امکان را فراهم کرده است که افراد بدون نیاز به مراجعه حضوری به صندوق­های مشترک سرمایه­گذاری دسترسی داشته باشند. به این ترتیب که افراد می­توانند پس از ثبت­نام در این سامانه، درج اطلاعات فردی و طی کردن سایر مراحل در کوتاه­ترین زمان از طریق صندوق­های مشترک سرمایه­گذاری، بدون صرف زمان و هزینه قابل توجه به دنیای بزرگ بازار سرمایه و سهام دسترسی پیدا کنند. تنوع محصولات، سرعت بالا و مهم­تر از همه امنیت اطلاعات و سرمایه مهم­ترین ویژگی این سامانه است که می­تواند امکان مناسبی برای فعالیت افراد در بازار سرمایه فراهم آورد.

    همچنین سرمایه ­گذاران با مراجعه به این سامانه ضمن دسترسی به سایر محصولات در حوزه بازار سرمایه، می­توانند از طریق سرمایه­گذاری در صندوق ثروت­آفرین تمدن در بازار سهام نیز سرمایه­گذاری کنند.

    کوچکی با اشاره به اینکه بازار سهام در کنار پتانسیل­ های جذاب خود برای کسب بازدهی بیشتر، همواره با نوساناتی همراه است و ریسک­های مختص به خود را دارد تصریح کرد: پیرو این مساله سرمایه گذاران  پیش از ورود به این حوزه لازم است   به ذات ریسکی این بازار توجه کنند و مدیریت درستی نسبت به سرمایه­گذاری­های خود داشته باشند.

    وی افزود:  اتخاذ رویکرد بلندمدت در سرمایه­گذاری، تقسیم سرمایه در بین گروه­های مختلف دارایی مانند صندوق­های با درآمد ثابت، صندوق­های سهامی و سایر دارایی­ها و همچنین استفاه از سرمایه مازاد اشخاص برای سرمایه­گذاری در صندوق­های سهامی می­تواند تا حدّ زیادی ریسک سرمایه­گذاری در این حوزه را کاهش دهد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو