عصر خودرو

شرکت اسپرونکوی اسپانیا فعالیت خود در ایران را ادامه می دهد

عصر بازار- مدیر شرکت اسپانیایی اسپرونکو اینترنشنال که در زمینه خدمات نفت و گاز فعالیت دارد گفت، این شرکت به رغم تحریم های جدید دولت آمریکا، فعالیت های خود در ایران را ادامه می دهد.

شرکت اسپرونکوی اسپانیا فعالیت خود در ایران را ادامه می دهد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، مدیر شرکت اسپانیایی اسپرونکو اینترنشنال که در زمینه خدمات نفت و گاز فعالیت دارد گفت، این شرکت به رغم تحریم های جدید دولت آمریکا، فعالیت های خود در ایران را ادامه می دهد.

    کارلوس تولدو، مدیر شرکت اسپرونکو اینترنشنال گفت، این شرکت فعالیت خود در ایران را در سال 2013 «یعنی زمانی که تحریم ها علیه ایران از همه طرف از جمله از سوی اتحادیه اروپا و آمریکا» وضع شده بود آغاز کرده است.

    وی افزود: «ما در آن زمان هیچ رقیبی در بازار ایران نداشتیم و این ما را تشویق کرد که وارد این بازار شویم.»

    وی در عین حال افزود، شرکت اسپرونکو در سال 2015 و پس از لغو تحریم ها علیه ایران با «رقبای زیادی» مواجه شد و ناگزیر شد فعالیت های خود در ایران را به حداقل برساند. اکنون که واشنگتن تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کرده و شرکت های خارجی طرف معامله با ایران را تهدید به تحریم کرده است، اسپرونکو این وضعیت را به عنوان یک موقعیت جدید برای خود می بیند.

    تولدو گفت: «اکنون ما در حال بررسی از سرگیری فعالیت هایمان در ایران در بالاترین سطح هستیم... تاکنون اتحادیه اروپا تحریم جدیدی علیه ایران وضع نکرده است. و هر چیزی که آمریکا می گوید مشکل خودش هست، نه مشکل ما.»

    وی افزود، هیچ گونه تهدیدی از ناحیه تحریم های آمریکا متوجه شرکت ما نیست و اگر هم بود، آن را نادیده می گرفتیم. «کسی به ما نمی گوید چکار می توانید بکنید و چه کار نمی توانید. بنابراین ما هر کاری که می خواهیم انجام می دهیم.»

    برچسب ها