عصر خودرو

با حضور وزیر ارتباطات؛

دو‌ تفاهمنامه برای تامین سرمایه کسب و‌ کارهای نوپای بوشهر امضا شد

عصر بازار- دو تفاهمنامه برای تامین سرمایه در کسب و کارهای نوپا در بوشهر با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به امضا رسید.

دو‌ تفاهمنامه برای تامین سرمایه کسب و‌ کارهای نوپای بوشهر امضا شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، عصر جمعه با حضور وزیر ارتباطات در بوشهر تفاهمنامه سه جانبه ای میان اداره کل ارتباطات و ‌فناوری اطلاعات استان بوشهر، یکی از شرکت های شتاب دهنده و پارک علم و‌ فناوری بوشهر به امضا رسید.

    مطابق این تفاهمنامه شتابدهنده دیموند متعهد شد تا به کسب و کارهای نوپای استان بوشهر خدماتی چون آموزش و مشاوره های حقوقی و مالی ارایه کند.

    همچنین طی تفاهمنامه دیگری مقرر شد با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر پلتفرمی با موضوع تامین مالی جمعی یا همان کراود فاوندینگ به کسب و کارهای نوپا معرفی شود.

    مطابق این تفاهمنامه در این پلتفرم 140 سرمایه گذار به کسب و کارهای نوپای استان بوشهر معرفی می شوند و بعد از تکمیل بانک اطلاعات کامل این کسب و کارهای نوپا این تفاهم‌نامه به اجرا در می آید.

    وزیر ارتباطات در سفر دو روزه خود به استان بوشهر ضمن سفر به شهرستان های عسلویه، جم، بوشهر، دیلم، گناوه و دشتستان، وضعیت ارتباطی موجود را در بازدید میدانی مورد بررسی قرار داد.

    بر اساس این گزارش در طی این سفر مقرر شد پنج طرح و 44 پروژه ذیل آن مثل ایجاد رینگ فیبر نوری در شهرها، ارتقا یا تکمیل پوشش مناطق روستایی، تکمیل پوشش جاده ها، تجهیز دیتاسنتر و توسعه اشتغال مبتنی بر فناوری اطلاعات در استان بوشهر تا پایان سال به اجرا گذاشته شود.

    برچسب ها