عصر خودرو

پوسته سخت تردید در بورس

عصر بازار- در پایان معاملات روز جاری شاخص کل با بیشترین تاثیر از معاملات منفی نمادهای فولاد، پارس، شبندر، وغدیر، تاپیکو با افت ۴۵۰ واحدی روبرو شد.

پوسته سخت تردید در بورس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، ادامه ابهامات پیرامون نرخ خوراک پتروشیمی ها ، اصرار بر قیمت گذاری دور از واقعیت در بورس کالا و البته افت در قیمت های جهانی فلزات و نفت از جمله دلایل اصلاح اخیر در بازار بوده است.
     شاخص کل بورس تهران مجددا به کانال 130000 واحدی بازگشته است. هنوز ابهامات در خصوص نرخ ارز مرتفع نشده و به همین دلیل، نوسانات در بازار زیاد است. در بازارهای جهانی نیز شاهد افت چشمگیر قیمت فلزات اساسی هستیم. قیمت فلز مس در آستانه سقوط به کانال 5000 دلار قرار گرفته است. فلز روی در حوالی 2400 دلار معامله میشود و فلز سرب نیز به کف کانال 2000 دلاری رسیده است. با این افت چشمگیر، امروز شاهد فشار فروش در گروه فلزات اساسی بودیم و حداقل حجم زیادی در نمادهای این گروه معامله شد.
    در گروه معدنی نماد کدما، کنور معاملات بهتری از هم گروهی ها داشتند و بقیه نمادها همسو با جو کلی بازار در محدوده های منفی داد و ستد شدند.
    در گروه انبوه سازی بهبود معاملات مشهود بود و اکثر نمادها به محدوده مثبت رسیدند. ثاباد، ثغرب، ثپردیس و ثشرق از نمادهای مورد توجه بازار بودند.
    باتوجه به فضای منفی بازار گروه خودرو باز هم مثبت شد در میانه بازار نماد خودرو به دلیل برگزاری مجمع فوق العاده جهت تعیین اعضای هیئت مدیره متوقف شد.
    گروه بانکی امروز نیز کم حجم  داد و ستد شد و حجم معاملات قابل توجهی را ثبت نکرد. در گروه سرمایه‌گذاری نمادهای ونیکی وبیمه، وسکاب، ونیکی معاملات پرتقاضایی را در سقف مجاز روزانه دنبال کردند و بقیه نمادها متعادل داد و ستد شدند.

    برچسب ها