عصر خودرو

رییس سازمان بورس :

خبرنگاران صدای بازار سرمایه هستند

عصر بازار- رییس سازمان بورس با اشاره به اهمیت نقش موثر رسانه ها در فرهنگ سازی بازار سهام تاکید کرد: صدای مشکلات بازار سرمایه با تیترها و محتوای آثار خبرنگاران به گوش همگان می رسد و مسایل دقیق تر دنبال می شود.

خبرنگاران صدای بازار سرمایه هستند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، شاپور محمدی در مراسم اختتامیه دومین جشنواره "بورس و رسانه" که عصر دیروز(سه‌شنبه) برگزار شد گفت: سرعت و دقت در پوشش وسیع اخبار بازار سرمایه، همواره مورد توجه خبرنگاران حوزه بازار سرمایه است.

    رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به سختی های کار رسانه ای اشاره کرد و افزود: از میان تمام افرادی که مدعی ریسک پذیری در بازار سرمایه هستند یا مدیران اقتصادی و مالی کشور چند نفر حاضر به پذیرش شغل خبرنگاری هستند و در این کار موفق می شوند!؟

    وی به برجسته ترین صفت خبرنگاران بازار سرمایه اشاره کرد و ادامه داد: خبرنگاران تفکر مادی ندارند و این یک ویژگی منحصر به فرد است. در حوزه رسانه تعالی معنوی و فرهنگی در ابعاد مختلف جاری است.

    رییس سازمان بورس و اوراق بهادار همچنین از زحمات، پایداری و ایستادگی خبرنگاران حوزه بازار سرمایه قدردانی کرد و اظهار داشت: قطعا آثار همه خبرنگاران در همه حوزه ها ماندگار است.

    محمدی با تاکید بر این نکته رسانه ها و خبرنگاران بازار سرمایه از نقشی برخوردار هستند که شاید درک نشده است و گفت: نظارت همگانی مهمترین نقش رسانه است و امروز تلاش رسانه ها به کشف قیمت عادلانه در بازار سرمایه منتهی می شود.

    وی با اشاره به اینکه نظارت همگانی برای ما ارزشمند ‌و با برکت است، ابراز امیدواری کرد این نقش متفاوت از اطلاع رسانی تقویت شود.

    رییس سازمان بورس همچنین با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در فرهنگ سازی، تاکید کرد: صدای مشکلات بازار سرمایه با تیترها و محتوای آثار خبرنگاران به گوش همگان می رسد و مسایل دقیق تر دنبال می شود.

    دبیرشورایعالی بورس با بیان اینکه امسال در این جشنواره شاهد آثار استاندارد بودیم ابراز امیدواری کرد: در سال های آینده آثار رسانه ای با زبان مشترک فعالین رسانه ای و بازار سرمایه تولید شود و دست یابی به این زبان مشترک مسیری است که جشنواره بورس و رسانه دنبال می کند.

    در ادامه این برنامه نیز با حضور رییس سازمان بورس و مدیران ارشد بازار سرمایه آثار برتر دومین جشنواره بورس و رسانه معرفی و از خالقین آثار تقدیر شد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو