عصر خودرو

سهم ایران از بازار رو به رشد انرژی در هند

ارزآوری صادرات گاز بیش از پتروشیمی‌ها است

عصر بازار- کاملی گفت: صادرات گاز منفعت بیشتری نسبت به مصارف خانگی، نیروگاه‌ها و حتی پتروشیمی‌ها دارد لذا باید این مطلب را جا بیندازیم که صادرات گاز می‌تواند ارزآوری و درآمد زیادی برای کشور داشته باشد.

ارزآوری صادرات گاز بیش از پتروشیمی‌ها است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، علیرضا کاملی در خصوص افزایش خطوط صادراتی گاز گفت: صادرات گاز از طریق خط لوله یکی از پروژه‌هایی است که داریم و صادرات گاز به هند در مرحله بررسی اقتصادی است زیرا هند کشوری است که در زمینه بازار انرژی بویژه مصرف گاز از رشد خوبی برخوردار است و ما امیدواریم بتوانیم سهم زیادی از این بازار در حال رشد داشته باشیم.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه شرکت‌ها و سرمایه گذاران خارجی زیادی جهت حضور در صنعت گاز کشور مراجعه کرده‌اند، اظهار داشت: ما از حضور سرمایه گذاران و مشارکت شرکتهای توانمندی که بتوانند در بخش UP STREAM فعالیت کنند، استقبال می‌کنیم.

    کاملی درباره کل صادرات گاز از طریق خط لوله و ال. ان. جی اظهار داشت: ظرفیت تولید گاز ظرف 3 سال آینده به یک میلیارد متر مکعب در روز می‌رسد و ما بعنوان شرکت ملی صادرات گاز باید بدنه نفت را متقاعد کنیم که صادرات گاز منفعت بیشتری نسبت به مصارف خانگی، نیروگاه‌ها و حتی پتروشیمی‌ها دارد لذا باید این مطلب را جا بیندازیم که صادرات گاز می‌تواند ارزآوری و درآمد زیادی برای کشور داشته باشد.

    مدیر عامل شرکت ملی صادرات گاز خاطرنشان کرد: افزایش صادرات گاز امکان ندارد مگر اینکه ما امکانات را فراهم و قراردادهای بیشتر و محکمتری ببندیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها