عصر خودرو

"های وب" با این شفاف سازی، آماده بازگشایی شد

عصر بازار- های وب با شفاف سازی ١۶ صفحه ای به تمامی ابهامات و سوالات پیرامون خود پاسخ گفته و احتمالا در هفته جاری شاهد بازگشایی سهم با این شفاف سازی جامع باشیم.

"های وب" با این شفاف سازی، آماده بازگشایی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، شرکت اعلام داشت در زمان هیئت پذیرش نحوه شناسایی درامد ها مورد پذیرش کارفرما و هیئت پذیرش و حسابرس بود و با همین مبنا وارد بازار شد. سهم شفاف سازی گفته است که دلیل توقف نماد بحث نظرات قیمت گذاری هیئت 3 نفره بوده بعد از آن اعلام شده است علت توقف آگهی معامله  بلوک و قیمت  آن بوده و سپس موارد ابهامی درامد ها و نحوه شناسایی ان مطرح شد .
    در جلسه 29 اردیبهشت که با حضور همه ارکان بوده  نحوه شناسایی درامد های شرکت مورد تایید قرار گرفته و حسابرس نحوه شناسایی درامد را مغایر با استانداردهای حسابرسی ندانست . سازمان بورس دستور حسابرسی ویژه را داده و شرکت هم علیرغم این که الزامی نداشته تن داده است و حسابرس ویژه  ظرف مدت کوتاهی نحوه شناسایی درامد  را رد میکند . شرکت به نظر حسابرس ویژه اعتراض دارد و آن را مغایر با استاندارد ها و فضای کسب و کار میداند. شرکت تایید کرده است مه  با  تغییر رویه 2322 میلیارد ریال از درامد های شناسایی شده به سال های بعد  منتقل میگردد .
    نکته مثبت این است که شرکت پیشنهاد داده است در صورت موافقت  سازمان بورس کلیه اثرات سود و زیانی تعدیلات احتمالی مورد نظر مربوط به سال ای 94 95 و 96 با جلب نظر مجمع تماما توسط سهامدار عمده  سید ایمان میری تسویه و جبران میگردد  تا از این تغییرات هیچگونه اثری بر سایر سهامداران دیگر وارد  نگردد   ( نکته مثبت این  شفاف سازی است ) در مورد  پارس لین هم به نظر معامله فعلا  منتفی شده است.

    برچسب ها