عصر خودرو

ایتالیا درآمد افراد فقیر را به ۷۸۰ یورو افزایش می‌دهد

عصر بازار- نخست وزیر ایتالیا در راستای مبارزه با فقر مطلق در این کشور که بیش از ۵ میلیون نفر با آن دست و پنجه نرم می کنند، وعده افزایش درآمد این قشر را به ۷۸۰ یورو در ماه داد.

ایتالیا درآمد افراد فقیر را به ۷۸۰ یورو افزایش می‌دهد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا ، «گیوسپی کونت» نخست وزیر دولت ایتالیا گفت: در پاییز سال جاری میلادی، دولت اصلاحات ساختاری گسترده ای را معرفی خواهد کرد؛ ضمن اینکه بودجه سال 2019 میلادی هم سخت گیرانه خواهد بود.

    وی تصریح کرد که وزرای او به دنبال کم کردن کاغذبازی و مبارزه با فقر در اولیت آنها قرار دارد. «کونت» گفت: به منظور احیاء کشور و اقتصاد خود را برای یکسری اصلاحات ساختاری اساسی در راستای رشد اقتصادی و توسعه اجتماعی آماده کرده ایم؛ ضمن اینکه مبارزه با فساد و سرعت بخشیدن به نظام عدالت در دستور کار ما قرار دارد که برای سرمایه گذاران خارجی این موضوعات مهم تلقی می شود.

    نخست وزیر ایتالیا همچنین وعده اصلاح قوانین مالیاتی و معرفی برنامه ای تحت عنوان «دستمزد شهروندان» را که کاملا عملیاتی است را داد و بر اساس این برنامه درآمد افراد فقر به 780 یورو معادل 891 دلار افزایش پیدا می کند.

    وی خاطر نشان کرد که دولت او تمام اقدامات ممکن را برابر مبارزه با فقر مطلق که بیش از 5 میلیون نفر در ایتالیا به آن مبتلا هستند را در پیش خواهد گرفت.

    برچسب ها