عصر خودرو

جلیل سرقلعه خبر داد:

رایزنی کمیته مسکن مجلس برای کاهش اقساط تسهیلات مسکن

عصر بازار- نایب رئیس کمیته مسکن مجلس، از رایزنی کمیته متبوعش با دولت برای کاهش اقساط بازپرداخت وام ۶۰ میلیونی مسکن خبر داد.

رایزنی کمیته مسکن مجلس برای کاهش اقساط تسهیلات مسکن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از خانه ملت، مجید جلیل سرقلعه  با اشاره پرداخت تسهیلات 60 میلیونی مسکن به متقاضیان، گفت: هر چند این نوع تسهیلات به نفع مردم است اما باید در خصوص نحوه و میزان بازپرداخت آن تجدید نظر شود.

    نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه هر نوع تسهیلات مسکن باید بخش ساخت و ساز، انبوه سازارن، تعاونی ها و بافت فرسوده اختصاص یابد، افزود:‌ در صورتی که نظارت بر روند ارایه تسهیلات وجود نداشته باشد معاملات صوری و اخذ وام مسکن با پرونده سازی رخ خواهد داد که نتیجه واضح و مبرهن آن رشد نرخ تورم و سوداگری در جامعه است.

    بازپرداخت کمتر اقساط مسکن ضروری است

    این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه ارایه تسهیلات مسکن می تواند خانه دار شدن اقشار متوسط و ضعیف جامعه را منجر شود، تصریح کرد: با توجه به اقساط بالای وام مسکن این نوع تسهیلات به درد اقشار متوسط و مرفه جامعه می خورد.

    وی با تاکید بر اینکه باید تجدیدنظر اساسی در بازپرداخت تسهیلات مسکن صورت بگیرد، گفت: بازپرداخت کمتر اقساط مسکن توفیق این طرح را بیشتر خواهد کرد.

    دولت باید به قدرت مالی مردم در اعطای تسهیلات توجه کند

    جلیل سرقلعه با بیان اینکه دولت باید به قدرت مالی مردم در اعطای تسهیلات توجه کند، تصریح کرد: اعطای تسهیلات مسکن باید به گونه ای باشد که اقشار ضعیف جامعه که توان اجازه خانه را نیز ندارند خانه دار شوند.

    وی با بیان اینکه اقساط ماهی یک میلیون تومانی تسهیلات مسکن نمی‌تواند مشکلی از بسیاری از اقشار جامعه مرتفع کند، افزود: دولت باید در این مورد تصمیمی اساسی اتخاذ کند.

    نایب رئیس کمیته مسکن کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، از رایزنی با دولت به ویژه راه و شهرسازی برای کاهش میزان اقساط وام مسکن خبر داد و گفت: باید برای حمایت از مردم تسهیل شرایط خانه دار شدن آنان را فراهم کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها