عصر خودرو

ارزش معاملات امروز فرابورس به مرز ۲ هزار میلیارد ریال رسید

عصر بازار- امروز در بازارهای فرابورس ایران، ۱۴۴ میلیون ورقه بهادار به ارزش یک هزار و ۹۴۶ میلیارد ریال داد و ستد شد.

ارزش معاملات امروز فرابورس به مرز ۲ هزار میلیارد ریال رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس، معامله‌گران فرابورس در روز جاری، 144 میلیون و 150 هزار ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 946 میلیارد و 710 میلیون ریال را خرید و فروش کردند.
    در نخستین روز زمستان ضمن عرضه اولیه 10 درصد سهام کیمیای زنجان گستران به قیمت 3 هزار و 350 ریال در بازار دوم، 11 میلیون و 520 هزار سهم آن به ارزش بیش از 38 میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات بازار سهام را به خود اختصاص داد.
    شرکت‌های زرین معدن آسیا، قند شیروان و بانک گردشگری بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند و بیشترین افت قیمت نصیب بیمه میهن، آ س پ و روان فن‌آور شد.
    همچنین،آیفکس با رشد 1.5 واحدی نسبت به روز قبل به 676.32 واحد رسید و هلدینگ خاورمیانه، بانک گردشگری و ذوب آهن اصفهان بیشترین تاثیر مثبت را بر این روند داشتند.
    طبق این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان، بیشترین حجم معاملات ETF را با خرید و فروش 21 میلیون و 450 هزار  سهم رقم زد و داد و ستد یک میلیون ورقه مشارکت شهرداری شیراز در صدر معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت.
    طبق این گزارش، خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی در روز جاری با قیمت 950 هزار و 161 ریال به پایان رسید و نرخ بازده تا سررسید این اوراق با 0.21 درصد رشد در مقایسه با دیروز معادل 25.55 درصد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها