عصر خودرو

مفتح نشست کمیسیون برنامه را تشریح کرد:

افزایش درآمد کشور به دلیل افزایش قیمت نفت در چهارماهه نخست امسال

عصر بازار- سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نشست این کمیسیون را تشریح کرد.

افزایش درآمد کشور به دلیل افزایش قیمت نفت در چهارماهه نخست امسال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵:۰۰

    به گزراش پایگاهخ بری «عصر بازار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمدمهدی مفتح با اشاره به نشست امروز کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در نشست امروز مصارف عملکرد چهارماهه دریافت ها و پرداخت ها( منابع و مصارف) قانون بودجه سال 97 کل کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: به همین منظور از محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و اکرمی رئیس خزانه داری کل کشور دعوت شد تا گزارشی از عملکرد چهارماهه قانون بودجه ارائه کنند.

    نماینده مردم تویسرکان در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: این گزارش ها نشانگر آن بود که درآمد کشور در طول چهارماهه ابتدای سال نسبت به سال گذشته رشد قابل قبولی داشته است، همچنین گزارشی از تخصیص اعتبارات به پروژه های تعریف شده در قانون بودجه ارائه شد.

    وی تاکید کرد: اعضای کمیسیون از نحوه گزارش دهی سازمان برنامه وبودجه و خزانه‌داری کل کشور ابراز رضایت و تشکر کردند چرا که این گزارش ها را شفاف و روشن بود.

    سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور بیان داشت: علت افزایش درآمد کشور افزایش صادرات نفت و افزایش قیمت هر بشکه نفت است، در قانون بودجه هر بشکه نفت 55 دلار در نظر گرفته شده بود که به طور متوسط هر بشکه نفت در چهار ماهه نخست سال 70 دلار به فروش رسیده که در نهایت به افزایش درآمد کشور به نسبت سال گذشته منجر شده است.

    برچسب ها