با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار؛

کارکنان پلیس امنیت اقتصادی فراجا با مفاهیم بازار سرمایه آشنا شدند

عصر بازار- دوره آموزشی آشنایی با کلیات و مفاهیم اساسی بازار سرمایه ویژه پلیس امنیت اقتصادی فراجا در ساختمان مطهری سازمان بورس و اوراق بهادار در حال برگزاری است.

سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷:۰۰

کارکنان پلیس امنیت اقتصادی فراجا با مفاهیم بازار سرمایه آشنا شدند

به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، سازمان بورس در قالب تفاهم نامه‌ای با پلیس امنیت اقتصادی،به برگزاری دوره‌های آموزشی لازم با کمک اساتید سازمان بورس و همکاری پلیس امنیت اقتصادی به منظور برخورد با متخلفان و پیشگیری از وقوع جرم اقدام کرد.

با توجه به اینکه پلیس امنیت اقتصادی در حال تلاش جدی برای برخورد با مجرمان و متخلفان اقتصادی در حوزه بازار سرمایه است لذا امروز 10 مهرماه، سازمان بورس میزبان حضور دانش آموختگان پلیس امنیت اقتصادی فراجا بوده است.

گفتنی است؛ در این دوره کلیات بازار سرمایه و ساختار آن توسط سید میلاد حسینی، کارشناس مسئول مدیریت امور حقوقی و انتظامی سازمان بورس و همچنین دو کارگاه آموزشی در رابطه با حقوق کیفری بازار سرمایه توسط علی ولی پور، از اداره دعاوی بازار و تشکل‌های خود انتظام، آموزش داده شد.

در این دوره آموزشی که حدود 8 ساعت است، 4 پرونده کیفری جرم فعالیت بدون اخذ مجوز از سازمان توسط امیرحسین اصل زعیم، رئیس اداره دعاوی ناشران و نهادهای مالی و همکاران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

برچسب ها

بازار سرمایهسازمان بورس و اوراق بهادار
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا