مدیرعامل فرابورس ایران عنوان کرد:

تسهیل تامین مالی تولید برق در بازار سرمایه

عصر بازار- مدیرعامل فرابورس ایران در نشست تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین فرابورس ایران و گروه مپنا با تاکید بر اینکه برای رشد اقتصادی کشور نیازمند حرکت به سوی سرمایه‌گذاری در حوزه برق و انرژی هستیم، گفت: این سرمایه‌گذاری لازمه رشد اقتصادی و به تبع آن توسعه بازار سرمایه است.

يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲:۰۰

تسهیل تامین مالی تولید برق در بازار سرمایه

به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فرابورس، محمدعلی شیرازی در این نشست با اشاره به پتانسیل فرابورس برای تامین مالی تولید برق، عنوان کرد: اگر بتوانیم فرآیند تأمین مالی برای تولید برق را در بازار سرمایه تسهیل کنیم، بسیار کمک‌کننده خواهد بود که از طرف فرابورس این ظرفیت وجود دارد و امیدواریم بتوانیم در این زمینه شاهد اخبار خوبی باشیم.

به گفته شیرازی در فرابورس چندین ناشر حضور دارند که نقطه مشترکشان مصرف برق است و اگر برق نباشد، تولیدی در کار نبوده و در نهایت بازار سرمایه‌ نیز آسیب خواهد دید.

محمد اولیا مدیرعامل شرکت گروه مپنا نیز در این نشست با اشاره به تعامل ارکان بازار سرمایه و گروه مپنا، گفت: توافقنامه امروز با فرابورس درباره همکاری و تسریع پذیرش شرکت‌های کوچک و بزرگی است که آماده پذیرش هستند.

اولیا همچنین از برنامه مپنا برای عرضه تعدادی از شرکت‌های زیرمجموعه تا پایان سال جاری و سال آینده در بازار سرمایه خبر داد.

به گفته وی بحث تامین مالی گروه مپنا در بازار سرمایه برای اتمام پروژه‌های این مجموعه مطرح است و برنامه داریم که هلدینگ برق و انرژی مپنا را در بازار عرضه کنیم.

 

برچسب ها

فرابورس
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا