دوم و نهم مهرماه در فرابورس ایران برگزار می‌شود؛

کارگاه آموزشی آنلاین «توسعه مهارت‌های مالی و حقوقی مدیران ناشران»

عصر بازار- فرابورس ایران کارگاه آموزشی آنلاین «توسعه مهارت‌های مالی و حقوقی مدیران ناشران» را در دو موضوع «مالی و اقتصادی» و «حقوقی» با بررسی هفت محور تخصصی و طی دو روز برگزار خواهد کرد.

شنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷:۰۰

کارگاه آموزشی آنلاین «توسعه مهارت‌های مالی و حقوقی مدیران ناشران»

به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، کارگاه آموزشی آنلاین «توسعه مهارت‌های مالی و حقوقی مدیران ناشران»، دوم و نهم مهرماه به مدت 4 ساعت از ساعت 14 الی 18 در فرابورس برگزار می‌شود.

شایان ذکر است دوم مهرماه این کارگاه در محورهای آموزشی مالی و اقتصادی به موضوعات «توسعه دانش و مهارت‌های مالی برای مدیران غیرمالی»، «کسب مهارت در درک گزارش‌های مالی شرکتی»، «مهارت تحلیل متغیرهای اقتصاد کلان جهت توسعه کسب‌وکار» و «روش‌های تأمین مالی ناشران بازار سرمایه از طریق فرابورس» خواهد پرداخت.

اساتید این کارگاه آموزشی دکتر حسین عبده تبریزی استاد دانشگاه و خبره بازار سرمایه، دکتر تیمور رحمانی اقتصاددان و استاد دانشگاه و آقای وحید روشن‌قلب مدیر بازار اولیه سازمان بورس هستند.

گفتنی است در محورهای آموزشی حقوقی این کارگاه که نهم مهرماه برگزار می‌شود، موضوعات «تکالیف و مسئولیت‌های حقوقی و حرفه‌ای ناشران و مدیران آن‌ها»، «رسیدگی به تخلفات ناشران و مدیران آن‌ها در بازار سرمایه» و «الزامات حقوقی ناشران از دستورالعمل حاکمیت شرکتی ناشران» مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین دکتر غلامعلی میرزایی منفرد مدیر سابق گروه مشاوران حقوقی سازمان بورس و دکتر محمدصادقی مدیر حقوقی و تطبیق فرابورس ایران اساتید دومین روز این کارگاه آموزشی هستند.

شایان ذکر است فیلم کارگاه آموزشی «توسعه مهارت‌های مالی و حقوقی مدیران ناشران» که با همکاری انجمن مالی اسلامی ایران برای استفاده عموم در تلویزیون اینترنتی فرابورس ایران به نشانی Faraboursetv.com منتشر خواهد شد.

 

برچسب ها

فرابورسبازار سرمایه
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا