۱۵۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد

عصر بازار- کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز سرانه خرید حقیقی‌ها ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سرانه فروش حقیقی‌ها ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت شد.

يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸:۰۰

۱۵۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، کوروش آسایش، کارشناس بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس با کاهش بیش از 400 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 3هزار واحدی ایستاد و شاخص کل هم وزن هم با کاهش همراه شد. امروز حجم معاملات سهام، حق‌تقدم و صندوق‌های سهام 3 میلیارد و 400 میلیون برگه سهم با ارزش معاملاتی هزار و 624 میلیارد تومان ثبت شد.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: امروز سرانه خرید حقیقی‌ها 28 میلیون و 400 هزار تومان و سرانه فروش حقیقی‌ها 29 میلیون و 500 هزار تومان ثبت شد. همچنین 150 میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سرمایه خارج شد.

او افزود: امروز 65 درصد بازار به عبارتی 463 نماد در محدوده منفی و 35 درصد بازار به عبارتی 244 نماد در محدوده مثبت به کار خود پایان دادند. همچنین امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی را محصولات سیمای با 20 میلیارد تومان به خود اختصاص دادند و بیشترین خروج نقدینگی هم به صنعت فلزات اساسی اختصاص یافت.

آسایش می‌گوید: با توجه به عدم مشخص بودن تیم اقتصادی دولت چهاردهم و مشخص نبودن رویکرد‌ها نسبت به بازار همچنان در حالت ابهامی بازار قرار داریم.

برچسب ها

بازار سرمایهبازار سهامنقدینگی
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا